خَستِه امْ


غَمکـ ـ ـدِه تـنهـ ـ .ــایےْ

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ تِ لـ ـگـرآمـ

از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ...

ای خدایم دیگر از
زندگی سیرم

 از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...

من خسته ام...



آپلود عکس

نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت21:38---27 اسفند 1392
یه چایی بریز بخور خسگیت در میاد...

خخخخخخخ
پاسخ: چشم هههههه


خودم :D
ساعت13:07---5 اسفند 1392
چ وب خوشکلی دارم من

atefeh
ساعت11:38---2 اسفند 1392
............@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@









نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ پنج شنبه 1 / 12 / 1392برچسب:خسته م, ساعت 2:27 PM بـ ه قـلمـ آقای خاص




طراح : ♥خـودمــ♥